Image

Dziękujemy, adres e-mail potwierdzony.

1

Wskazówki do pracy terapeutycznej dotyczące rozwijania umiejętności samoregulacji przeżywania emocji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Pobierz

2

Wskazówki do pracy terapeutycznej dotyczące rozwijania umiejętności samoregulacji przeżywania emocji u dzieci w wieku wczesnoszkolnym

Pobierz

3

Zamaskowana trauma

Pobierz

4

Standaryzowane narzędzia przesiewowe w diagnostyce zaburzeń ze spektrum autyzmu u małych dzieci

Pobierz

5

Wczesne symptomy ASD u małych dzieci – kluczowe aspekty diagnostyczne

Pobierz

6

Wczesna diagnoza objawów ASD u małych dzieci – kluczowe aspekty diagnostyczne

Pobierz

7

„Mamo, ja już nie chcę żyć” – jak pracować z rodzicami dziecka w kryzysie samobójczym i dlaczego stanowi to kluczową potrzebę w pracy z dzieckiem?

Pobierz

8

Jak wspierać dziecko wycofane społecznie, nieśmiałe, lękowe?

Pobierz

9

Strategie pracy z nastolatkiem, w terapii bólu emocjonalnego w zachowaniach agresywnych, jak np. samouszkodzenia ciała

Pobierz

10

Praca z modelem DNA-V – scenariusz wsparcia dziecka wycofanego społecznie

Pobierz

11

Karta pracy dla dziecka/nastolatka oparta na modelu DNA-V

Pobierz